Aldrig ensam



Har man en fyrfota 
vän är man aldrig ensam.
 
Barnen må vara hos
mormor och morfar, 
och maken åkte till
Stockholm igår kväll för
en röntgen undersökning
av axeln, men själv har
jag inte varit...
 
Eroz kom nämligen 
upptassande och höll
mig sällskap hela 
natten.
 
Är ju allergisk, så 
vi var ense om ingen
hund på övervåningen
och absolut inte i 
sovrummet.
 
Gick ju lysande!
 
Men rätt mysigt 
ändå, jag får väl bara
dejta min dammsugare 
lite oftare helt enkelt.
 
 
 



christin säger

Så har vi det också, har haft i alla år. Ingen av oss har allergi men det är ingen mening med att ha mattor inne för att det ska vara fint och de snarkar högt. Men jag saknar att höra Moppa under ifrån sängen och hennes sträckningar och gäspande...att ha en blöt snyta i ansiktet. Hon gillade läppbalsam och kom alltid för att snusa på mina läppar och ibland så målade jag hennes läppar och hon var mycket nöjd och lite generad...
Sötnosar!

Ha en trevlig helg!!

Svar: Men vilket fint minne, hundar har sådana egenheter och är ena personligheter som lämnar sådana avtryck <3
Therese Bjärstig

2020-10-30 @ 09:31:02
Znogge säger

Så är det! Med en fyrbent vän som sällskap så är man aldrig ensam.

Kram och god fredag!

2020-10-30 @ 14:07:50
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Haha, det blir aldrig som man tänkt sig!

2020-11-02 @ 08:34:56
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: