Bihålor och öron



Ont i örat och bihålor 
samt snorar...
 
Även traditionellt
höstbesök av munsår.
 
Ingen träning utan
vila och karantän med
andra ord.
 
Covidtider gör ju att
man blir nojjig.
 
Men ingen feber eller
hosta så jag hoppas
vara kry snart igen!
 
 
 
 



Znogge säger

Det låter ju mer som en vanlig förkylning men det kan vara nog så jobbigt.

Kram och krya på!

2020-10-12 @ 18:43:04
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Krya på dig!!

Hoppas att det går över snart och att du kan fortsätta njuta av hösten och världen utanför och att du är försiktig...

Kramar!!

Svar: Tack Christin, jag tycker att jag redan börjar känna mig piggare, men har tagit det säkra före det osäkra och testat mig och ligger lågt tills jag får svar på testet... KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-13 @ 08:12:49
Jenni säger

Usch då, man vill ju inte vara förkyld i dessa tider då coronatestet inte är det roligaste att ta!
Blir ju också extra mycket att tänka på, att familjen ska vara hemma, eller inte barnen då tydligen. Men det är klart, är ju klokt att alltid tänka covid så ska väl spridnigen hejdas?!

Krya på dig!

2020-10-13 @ 11:44:00
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Anonym säger

Jobbigt. Och i dessa tider då man inte vet VAD och ifall man smittar... inte lätt.

Js ena brors särbo som bor & jobbar i Stockholm har testats positivt för covid19 så igår blev det testning för Js bror och för en gång skull är jag otroligt glad att vi har dålig kontakt med dem ;-)

kram å krya på Dig <3

2020-10-13 @ 14:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: