Fira

 

Det blev en riktig bra
måndag!
 
Just innan lunch fick
jag besked om att jag
erbjuds den tjänst jag
tidigare sökt och att
sakkunniga rankade
mig etta i utlåtandet.
 
Värt att firas med
tulpaner så här på
måndagen, och jag
ser fram emot att 
läsa utlåtandet 
när det kommer!
 
 



Camilla säger

Stort grattis!!

Svar: Tack snälla du!
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 14:43:35
Svea säger

GRATTIS !!!?!?!🥰❤️🤩🥳🥳🥳🤩

Svar: Tack gumman <3
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 19:11:30
Johanna säger

Grattis, så roligt!!!

Svar: Tack snälla du!
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 20:22:02
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
åsa säger

GRATTIS så värd Du är detta, Du är ju bara så bäst, kram

2020-10-05 @ 21:00:21
Erica Nilsson säger

Woho!!! Tuuuuuuuuuuut!!! Grattis 🥳

Svar: Stort tack för det :-D
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 21:27:42
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Linda säger

Nytt jobb? Så spännande. Lycka till.

Svar: Nygammalt, på samma arbetsplats och institution men annan befattning och en omfördelning av arbetsuppgifter, samma som förut men i annan proportion :-D
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 23:04:35
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Härligt att du har fått arbete som du har velat ha!

Är det utöver det du jobbar med idag eller, visst hade du styrelseuppdrag också....Är lite rädd för att du tar på dej för mycket när det är sånt som är intressant och kul. 8-), vad säger Mamma? Ha, ha hon förstår nog hur jag tänker....

KRAMAR!!

Svar: Det blir ett nygammalt jobb, samma arbetsplats och kollegor, och egentligen delvis samma arbetsuppgifter, men nu lite mer undervisning och mindre forskning under en period iaf. Primärt en tryggare anställningsform helt enkelt :-D Så lite nya utmaningar, men på det stora hela hoppas jag att det inte ska bli så stora förändringar mot tidigare än kanske perioder i Umeå för undervisning (när covid-19 lagt sig...). Och mamma/svärmor är utmärkt support till mig och Magnus när det gäller barnen, det är en förutsättning med det "nätet" omkring sig - så tacksam för det! KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-06 @ 08:20:14
Jenni säger

Grattis, va roligt! Firas bör du :)

ha en fin dag!

Svar: Tack snälla Jenni, jag har en bubbelflaska som får ligga på kylning tills på lördag ;-D
Therese Bjärstig

2020-10-06 @ 09:06:19
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Marie Svensson säger

GRATTIS! Vad kul :-) Själv har jag fått svar att jag behöver komplettera med vetenskaplig teori och metod 7,5 hp innan jag kan skriva en master :-( Det blir inte alltid som man tänkt sig.. //Marie S

Svar: Nej så trist, men sant, det blir inte alltid som man tänkt sig, men brukar bli bra ändå, och skam den som ger sig, vill du verkligen så komplettera och tuta och kör!!! Finns det distans/halvfart eller liknande? Sök och riv av nu om du kan! Lycka till!!! Kram
Therese Bjärstig

2020-10-07 @ 08:09:18
Marie Svensson säger

Finns på distans i Borås, så jag ska allt söka :-) Det var ju inte 15 hp som saknades i alla fall, en får vara glad för det lilla!

Svar: Ja toppen, sök!!! Och du ser, det lönar sig att kolla upp, du halverade ju poängen du behöver ta, detta fixar du galant! Håller tummarna att du kommer in i Borås! KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-07 @ 15:19:31
Erika säger

Wow, stort Grattis!!

Svar: Tack snälla du! <3
Therese Bjärstig

2020-10-09 @ 23:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: