Fredag är alltid fredag

 
 
 
Det går åt rätt håll,
skol- och arbetsveckans
sista dag och sedan
ledighet.
 
Dessutom är det internationella
champagnedagen i dag :-)
 
Så det är bara att lägga en
flaska på kylning!
 
Jag känner dessutom att
det går åt rät håll med min
mancold, men håller mig väl
från simning iaf idag...
 
Tränar på att skynda
långsamt ;-P
 
 
 



znogge säger

Här har vi inget att lägga på kylning men det blir lite vitt vin till kvällens fiskgryta i alla fall.
Skönt att din förkylning börjar bli bättre.

Kram och god fredag!

2020-10-16 @ 10:25:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Erica Nilsson säger

Krya på dig!!

2020-10-16 @ 11:09:16
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
christin säger

Heja, heja!! Att träna på att göra och tänka saker långsamt är absolut inte det lättaste.... Jag vet!

Fin fredag så jag hoppas att solen lyser på dej också. Jag hade en ekorre på bron när jag kom hem från T-myra, stackars liten så rädd man kan bli.... Det gick bra.

Krya på dej och trevlig helg!!

Svar: Nej att skynda långsamt är en konst, och det får jag nog träna på livet ut... Och leva stilla, nu kom jag på det, det var ju ett boktips från dig som jag måste kolla upp! KRAM
Therese Bjärstig

2020-10-16 @ 13:38:38
Lena i Wales och Spanien säger

Hur kan någon som jag missa Champagnedagen, ett stort brott! Detta måste åtgärdas, in i kylen med den för ikväll.
Trevlig helg!

2020-10-17 @ 12:42:10
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: