Orkeslös

 
 
Jag ska absolut inte 
gnälla egentligen,
är ju rasande glad att
jag inte hade covid.
 
Men.
 
Jag blir ju inte kryare
för det, utan den nesliga
förkylningen hänger med.
 
Trodde jag var piggare
och gick ut för att få luft,
men det blev en kort 
runda och fortsatt vila
istället på lunchen.
 
Möten av diverse 
slag gör att även denna
dag snart är över utan 
att jag hunnit sitta med
de artiklar jag behöver
jobba med/skriva...
 
Men det är kanske 
lika bra, vila och ställtid
är kanske det som behövs!
 
 
 



Znogge säger

Då är det nog läge att du vilar dig i form i stället. Var sak har sin tid.

Krya på!

2020-10-15 @ 17:05:36
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

krya på Dig kram

2020-10-15 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: