Rätt mysigt ändå

 

En riktig regnruskig
vecka verkar det bli...
 
Och rusikheten har Luran
redan anammat då hon gjort
Halloween på sitt rum.
 
För även om jag inte 
städar allt för pedantiskt så
har vi inte så här mycket
spindelväv i vanliga fall ;-D
 
Det finns inga dåliga
kläder heter det ju,
men i morse hoppade
jag morgonpromenaden
och skjutsade barnen
till skolan och passade
på att simma i stället.
 
Och idag var jag själv
i poolen större delen av
tiden, verklig lyx!
 
Efter att ha värmt upp
så brassade jag på
och lyckades med PB
på både 750, 1000 och
1500 meter :-)
 
Veckans planer är
främst att skriva på en
artikel och agera granskare,
samt att delta vid ett gäng möten
och en avstämning.
 
Fredag är dock helt vikt
till en dag i Umeå, för då 
disputerar Matilda som jag
har haft nöjet att vara 
biträdande handledare till.
 
Det blir första gången jag
åker till Umeå och jobbet
sedan i början av mars...
 
 
Känns lite dubbelt 
måste jag erkänna.
 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: