Ser fram emot helgen



Fredag och den är
som alltid efterlängtad!
 
Möte och arbete med
en artikel står på att
göra listan idag, men
först en morgon promenad
för att vakna till...
 
Jag hämtade även ut
några flaskor Blossa 
årgångsglögg som jag
ser fram emot att 
provsmaka. 

Det blev även en flaska
bubbel från Blossa mot
bättre vetande då 
Glöet inte smakade 
något vidare...
 
Men denna KAN ju
vara bättre, testar man 
inte får man ju aldrig veta!
 
I helgen är annars planen
att vara ute så mycket 
som möjligt på lördag 
då fint väder utlovas,
samt att göra vinter 
i stugan.
 
 



åsa säger

Sitter här i pyjamas - yes kl är typ halv 3 - jag funderar på om jag ska duscha å ta på kläder eller fortsätta chilla i soffan...

Troligtvis måste jag kanske ta mig till affären om utifall att vi ska äta något idag ;-)

kram

2020-10-02 @ 14:31:38
Znogge säger

Glöet var ingen direkt hit nej. Själv vill jag inte att glöggen ska vara så söt så hemgjord passar nog mig best.

Kram och njut av helgen!

2020-10-02 @ 15:22:51
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Jag hoppas att helgen blir lika fin som veckan varit för att vara ute och njuta, kanondagar när man ska "jobba" ute med allt som ska göras innan kylan och snön kommer. Det är bara löven kvar....och dom hoppas jag att få slänga mej över i morgon.

Ha en fin helg hela familjen!!!

Svar: Ja du helgen blev underbar, såååå härligt på lördag, och även söndagen var vi ute även om den varr lite mulnare och blåsigare. Nu verkar det dock blir en regnig vecka, så det var mysigt att kasta sig i poolen och njuta av en nedsläckt simhall och lugn musik i morse istället för att vara ute och promenera ;-D Kram och ha en fin vecka!
Therese Bjärstig

2020-10-03 @ 08:11:35
Lena i Wales och Spanien säger

En bra start på helgen! Hoppas fortsättningen också blir bra!

2020-10-03 @ 12:18:37
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Erica Nilsson säger

Så vad tyckte du? Håller med om Glöet, det var ingen höjdare!

Svar: Bubblet är ännu oprövat, men Blossa 20 får en svag fyra förutsatt att den dricks rumstempererad eller kall, varm är den besk och ingen höjdare...
Therese Bjärstig

2020-10-04 @ 09:32:40
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Erica Nilsson säger

Så vad tyckte du? Håller med om Glöet, det var ingen höjdare!

2020-10-04 @ 09:32:42
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: