Snart

 
Vilken underbar fredag!
 
Igår fick vi elen installerad,
idag fyller vi vatten och börjar 
värma upp och i morgon
kan vi inviga vårt SPA-bad!
 
Men i väntan på det har
jag och Luran simmat igen,
hon är så duktig och ihärdig.
 
Idag simmade hon 1500m och
jag fick ihop mitt veckomål på 
10 000m. Så ett månadsmål
på 40 000m borde inte vara
orimligt om man håller sig
kry tänker jag...
 
Barnen har gått på
höstlov och jag slutar 
lite tidigare då det varit
en intensiv vecka.
 
Jag improviserar en middag
med hittepå recept på vildsvins-
järpar fyllda med whiskeyädelost 
och en god sås med dragon och 
persilja som serveras med 
pressad potatis.
 
Kan bli lyckat men lika 
gärna sluta med att familjen
får knata ner på OKQ8 och
köpa korv istället...
 
Ibland måste man våga 
testa och gå på magkänsla 😅
 
Men nu heeeelg!
 
 
 
 



åsa säger

Jag skulle vilja testa vildsvinskött.
Smakar det gris eller skiljer det sig som mellan nöt/älg och rådjur?

Äntligen lov... jag hoppas på bra väder.

kram

2020-10-23 @ 20:25:23
Johanna säger

Så bra det blev med spabadet! Så avis!
Duktiga ni är med simningen & roligt att det går bra för dig på jobbet!
Hoppas ni får en mysig Halloween! KRAM

Svar: Det är ett verkligt lyft, så mysigt och jag hoppas vi kommer nyttja det mycket så det nu inte bara är nyhetens behag. Var super då jag hade ont i ryggen, så skönt med massage och värme då! Här höstlov nu, så jag ska lura med mig Svea och simma lite på lunchen, kul sak att göra tillsammans :-D Hoppas ni med har en mysig halloween framför er! Massa kramar <3
Therese Bjärstig

2020-10-24 @ 09:49:22
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com
Znogge säger

Så härligt med ett eget bad och så bra simmat av både dig och Luran!

Kram och god lördag!

2020-10-24 @ 11:03:01
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Vilken vinterbild! Så svårt att förstå att det är vinter hos dig redan.
Härligt med spa! Njut!

2020-10-24 @ 14:42:11
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: