Ett år

 
 

Den 20 september 2019
köpte jag ett årskort till
simhallen.
 
Jag har med andra ord 
nu simmat ett år, och jag 
kan konstatera att det 
varit och är den bästa
medicinen för mig och
min rygg.
 
Inte en enda smärtstillande
värktablett har jag tagit 
sista året. Jag är långt 
ifrån smärtfri, men kan 
hantera smärtan på ett
annat sätt numera tack
vare simningen och en
lättare och starkare kropp.
 
För att "fira" detta så
har jag och Luran åkt 
och - japp, rätt gissat,
simmat!
 
Tyvärr så var det många
som kommit på samma
idé just denna kväll,
så det var trångt och
man fick kryssa sig
fram mellan andra
simmare...
 
Vi gav oss därför rätt snabbt
och åkte hem och fikade
gofika i form av morotskaka
som Luran finurligt märkt
om så att jag trodde den
gått ut på datum och 
skyndsamt måste
ätas upp...
 
Rackarns unge, när det
kommer till uppfinningsrikedom 
för att få sig något med socker
i så slutar hon aldrig förvåna!
 
 
 
 



Erica Nilsson säger

Hahahahahaha sjukt smart! Det ska jag genast börja tillämpa

2020-09-24 @ 08:38:25
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Popprinsessan säger

Grattis på årsdagen! Och heja dig! Vilken grym hälsovinst du gjort!

2020-09-24 @ 11:16:48
URL: http://www.popprinsessan.se
Jenni säger

Gud va duktig du har vart! Sen går det ju så fort för dig att få effekterna av minskad vikt också! Så imponerad, själv tycker jag det går bra med träningen men då jag gillar sötsaker alltför mycket så händer det nada på vikten. Men så är ju träning bara en viss procent bidragande till viktnedgång också, måste ju fokuseras på maten.

Hur gjorde du som fick så bra resultat? :)

Ha en toppenhelg!
Kram

2020-09-25 @ 09:50:59
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: