Försiktig med vad man önskar...

 
 

Igår skrev jag ju
att jag var sugen 
att testa gymmet.
 
I samma veva får jag 
reda på att jag vunnit
sommarligan!
 
För varje 1000m man 
simmat i sommar har
man fått en lott och 
i går lottades priser ut.
 
Och till min stora glädje
vann jag ett 6 mån kombi
kort som gör att jag nu
kan simma OCH gymma!
 
Behöver dock lite intro
till HUR jag ska göra
så jag inte gör illa 
ryggen, men på sikt 
tror jag detta kan bli
toppen för min rappliga
kropp så den håller ihop :-)
 
Behöver bara komma
över tröskeln och
känna mig hemma
med denna typ av
träning också...
 
Så vinsten är som att få
gratis medicin i ett halvår,
bara för mig att ta den!
 
Så himla tacksam 🙏🏼

Och delad glädje är
dubbel glädje, att Nina
vann simkort gjorde mig
extra glad då jag vet hur
gärna hon ville och
behövde det!
 
 
 



Nina säger

Tack fina du ❤ Och visst äre härligt med delad glädje. Puss på dig min fina granne

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-09-02 @ 08:03:52
christin säger

Grattis!!!

Klart att du kommer att klara detta det är så bra ledare så inga problems....

Kram!!

Svar: Ja Kristina eller Veronica ska få visa mig, idag tog jag rygg på grannen Tom som visade mig två övningar, börjar i det lilla tänker jag så ser jag vart det slutar... KRAM!
Therese Bjärstig

2020-09-02 @ 08:39:07
znogge säger

Grattis till vinsten som jag hoppas blir en bra mix av nytta med nöje!

Kram

2020-09-02 @ 13:26:29
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: