Ful fisk

 
 
Skrynkligt men nybäddat,
och jag längtar redan att krypa
ner i sängen ikväll...
 
Trots att det blir med
en ful fisk i sällskap ;-P
 
Har haft en dag som varit
riktigt produktiv, dock inte
med det fokus som var
tänkt eller mest prioriterat.
 
Men inspel på en artikel där
jag är medförfattare och
en steg 1 ansökan har
jag lyckats få ihop idag.
 
Så den där mer akuta och
prioriterade provföreläsningen
blir mogondagens huvudbry.
 
Och redan onsdag,
bara två dagar kvar
innan jag stämplar ut
och tar en veckas
semester för älgjakt!
 
Jag "ska bara" först...
 
 
 
 
 



Znogge säger

Ibland känns veckorna för korta men samtidigt så är det skönt när helgen närmar sig.

Kram

2020-09-09 @ 20:40:05
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jag trodde det var fredag i morgon.

Nu vill jag att veckan ska ta slut... jag behöver vila.

Ful fisk må så vara men härligt med renbäddat, läckert mönster med fiskar :)

kram

2020-09-09 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: