Härliga höst



Som jag gillar dessa
färgsprakade och
dimmiga höstdagar! 

Det är magiskt ute.
 
 
 


 
Igår tog jag en blöt
promenad med grannen.
 
Trevligt att kombinera
intag av frisk luft, steg 
och småpratande.
 
 
 
Börjar dessutom bli
mörkt om kvällarna, 
så det är hög tid för
mysbelysning.
 
Funderar på att 
fixa en fejkbrasa likt
Tomtens Dotter eller 
klicka hem dessa stora
Ormbunkslyktor för
utomhusbruk...
 
Måste även se över
ljusslingor och göra
höst i uterummet som
vi nog kommer att nyttja
lite mer när spabadet
väl kommer och placeras
ute på altanen.
 
Som jag längtar! 

 



Popprinsessan säger

Jag är också sugen på en massa mysbelysning nu! Såg en serie på Viaplay där de under julen hade så otroligt mycket mysiga slingor överallt - blev jättesugen på att fixa något liknande!

2020-09-29 @ 13:42:05
URL: http://www.popprinsessan.se
Johanna säger

Åh, vill också ha ett spabad!! Förstår att du längtar!

Svar: Ja, vi måste förstärka upp altanen, göra nedsänkning och isolera... hoppas hinna i slutet av veckan... KRAM!
Therese Bjärstig

2020-10-05 @ 19:08:47
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: