I väntan på Blossa 20

 

Alltså, jag erkänner!
 
Ikväll så slog det till.
 
Längtan efter advent
och juletid och allt som
hör där till...
 
Jag har sett de tre
klippen med ledtrådar
som finns på Blossas
hemsida och tänker 
mig en glögg med
dadlar, granatäpple och
inspiration med smaker
från Turkiet - men jag kan
vara helt ute och cykla...

Ser iaf med spänning fram
emot vad Blossa 20 har
för smaker.
 
Suget på glögg stillades
med en kopp av min
favorit genom tiderna, 
Blossa 11, som hade
kaffe som smak/tema.
 
Och till min lycka hittade
jag även pepparkakor 
i skafferiet :-)
 
 



Anonym säger

Visst är det magiskt med "lycka" och att det kan vara så olika ifrån gång till gång och mellan människor också...
Jag känner mej också lycklig, var på gympan i Byn igår kväll, och det funkade bra även att jag andas (vilket är en fördel..) häftigt. Det blev rörigt detta 8-). Alltså, jag har besvär med att jag nästan tappar andan när jag rör mej trots att jag har spring i benen... Något är det som inte funkar som det ska. Därför blev jag så glad över att jag kan hålla hyffsat tempo. Ett år sedan operationen i går så det var en fin present...

Jag har också köpt 2 nya stjärnor som jag ska ha på bron till advent!!!! Så jag är nästan värre än du...

Kramar!!

Svar: Så härligt a tt du kan vara med på gympan, tror det är för att du varit så enveten och gått och har din grund från det, och det är ju inte en liten op du gjort så det får ta tid att komma åter <3 Och mysigt med stjärnor, jag skulle behöva ny belysning till altanen jag, ska kika på det framöver... Stora varma höstkramar till dig! KRAM
Therese Bjärstig

2020-09-10 @ 19:58:52
Linda säger

Bra gissning tror jag. Tänkte på dig idag... och att du ofta prickar in sjukdom till din jakt. Hoppas du slipper det iår.

2020-09-10 @ 20:33:08
URL: http://www.candygirl.nu
åsa säger

Ingen glögg än och inga pepparkakor men jag skulle kunna tänka mig skumtomtar :)

Går Luran hos tandläkare i Ström, varför inte i Dorro?

Hur var vägen... nu är väl vägen mellan Åsele - Dorotea körbar, tror jag.

kram

2020-09-10 @ 21:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: