Kojdag

 

Onsdag och en kojdag,
uselt väder, så vila för hundar 
och jägare kom välbehövligt.
 
Eroz väckte mig dock i
ottan så jag skjutsade 
barnen till skolan och tog
en timme på löpbandet.
 
Sedan en lunch med gubben
på kåtan och en intervju för
en artikel som kommer i
Holmens utskick.
 
Bjöd svärmor på vildsvinsgryta
och presspotatis och fick en
fin bukett rosor - kom perfekt
då jag just tappat en kartong
ägg i golvet... 🙈
 
Nu tända ljus och några
avsnitt 1985 med Luran.

I morgon väntar en ny
underbar dag i skogen 🧡
 
 
 
 
 



christin säger

Jamen det var väl skönt!! Både att ni hade kojdag denna fina dag och att din fina svärmor kom förbi precis när du kraschat äggen....8-))

Vi hoppas på torrare väder och gärna solsken...

Ha det jättebra i skogen!!

2020-09-16 @ 20:58:38
åsa säger

Skönt att slippa regnet... här kom det snöblandat.

Fina rosor, Din svärmor vet hur man ska bete sig ;-)

kram

2020-09-16 @ 21:13:45
Linda/Candygirl säger

den serien har jag tänkt kika på. Men inte hunnit. Är den bra?

Svar: Väl värd att se!!!
Therese Bjärstig

2020-09-17 @ 14:48:08
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

En bra mellandag helt enkelt! Att få en bukett blommor blir man alltid glad av :D

Kram

2020-09-17 @ 16:30:50
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Hoppas att ni haft god jaktlycka och fina dagar i skogen! Nu är det visst helg igen, ahhh!

2020-09-18 @ 11:30:07
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: