Kombi

 

Kombikort innebär nya
möjligheter och dessutom
finns inga ursäkter för att
springa på grund av väder...
 
Så en halvtimme innan
simhallen öppnade tillbringade
jag på löpbandet. Attans så
svettigt, men lättare att 
hålla tempo, man vill ju 
inte dratta av bandet 🤣
 
 

 

Sedan begav jag mig upp
för att simma lite i sakta 
mak för att få bort lite 
mjölksyra och träningsvärk
sedan torsdagens knäböj.
 
Sämre sätt att starta 
lördagen finns onekligen!
 
En god brunch har intagits
och om en timme väntar 
bio med Luran :-)
 
 
 
 
 



Znogge säger

Vilken bra start på dagen och så mysigt med bio. Jag visste knappt att de hade öppnat igen.

Kram

2020-09-05 @ 12:09:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Anonym säger

Absolut en fin start på dagen och kl 16.00 börjar Finnkampen!!! Mycket viktigt!

Gubben är i Bellvik nu och njuter hoppas jag, åtminstone av all mat han tagit mer sej....

Kramar!!

Svar: Ja jag hörde av pappa att alla var installerad, han brukar ju göra en årlig visit dit helgen innan jakten börjar :-D Själv är jag rätt nöjd att vänta en vecka till innan start av jakten, är ju så mycket man måste hinna innan... KRAM
Therese Bjärstig

2020-09-05 @ 14:02:30
åsa säger

Vadå? Har Dorro öppnat för bio... här är det då stängt. Mysigt med lite tid med Svea, vad såg Ni för film?

Bra Du är som kämpar... Du är så inspirerande.

kram

Svar: Det blev Berts dagbok :-D
Therese Bjärstig

2020-09-05 @ 15:52:40
Svea säger

Myssss🥰

2020-09-05 @ 17:01:58
Lena i Wales och Spanien säger

Vad du är aktiv, oj,oj.
Dessutom har du mycket med jobbet såg jag nedan.
Lycka till med allt.

2020-09-06 @ 10:36:35
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: