Magkänsla

 
 
Vissa saker kan man
inte mer än att förbereda
sig något så när inför,
sedan får man lita
på magkänslan.
 
Det är vad det är,
och det blir vad det blir.
 
Och jag känner mig
rätt trygg oavsett då jag
har både en plan B och
en plan C ;-)
 
Det mesta har en
tendens att ordna sig
till det bästa!
 
Lite snabb friskvård
i morse i jakt på min
tappade vattenflaska,
det blev lite crosstrainer
och rodd på gymmet.
 
Nu har jag betat av
en granskning och börjat
förbereda provföreläsning,
men inser att jag är lite
begränsad av att inte
ha universitetsbiblioteket
att tillgå, samt att det
finns bättre tekniska
förutsättningar/hjälpmedel
på jobbet...
 
Men jag lagar efter
läge helt enkelt!
 
 
 
 
 



znogge säger

Tack och lov så ordnar det mesta sig till det bästa även om det inte alltid ser ut så. Hoppas det blir en bra dag på alla plan!

Kram

2020-09-08 @ 12:20:36
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: