Närmar sig

Ett foto från jakten 2015.

 
Ja, i morgon börjar 
många jaga, men själv 
börjar jag först på lördag.
 
Ska först fixa en intensiv
jobbvecka med extra allt.
 
Så det har varit skönt
med en vilosam helg.
 
I fredags AW på Doro Camp
och idag käkade vi på Ankis
som flyttat till nya lokaler.
 
Berts dagbok på bio igår
(max 50 pers i salongen), 
och så har jag frossat i först 
Diamond Leauge och
sedan i Finnkampen.
 
Har något skit i kroppen
som jag inte vill ska bryta
ut, så jag gurglar corsodyl
och tar en vilodag och 
hoppas det ska göra 
susen, för jag vill inte
bli sjuk nu.
 
Så nu blir det till att
krypa under filten 
med läsplattan.
 



christin säger

Inte konstigt att du känner dej lite låg, det var 2 tuffa kamper mot finnarna men så himla kul att det gick vägen...
Jag älskar Finnkampen!! Tvättade fönstren innan så att jag inte skulle ha för dåligt samvete. Sen har jag gjort pesto av morotsblasten och den är lite stunsig mot vad jag trodde att den skulle vara. Kul med lite nytt...

Ha en fin vecka trots mycket göra!!

Svar: Ja jag har slitit i helgen med Diamond League och så finnkampen, ett måste även här! :-) Pesto av morotsblast lät spännande, du är tuff som provar nya saker. Jag testade förvisso blodbröd och fläsk i går, men det känns inte så nytt även om det var det för mig ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2020-09-06 @ 20:32:09
åsa säger

Du brukar ju lyckas ;-) klämma in nån förkylning eller liknande i samband med jakten så... frossa i c vitamin, citroner och ingefärashots.
krya på kram

2020-09-06 @ 20:48:40
znogge säger

Då hoppas jag att du känner dig piggare snart igen.

Kram och krya på!

2020-09-07 @ 11:19:19
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: