Oddsen




Jag försökte spela ner
Lurans förväntningar.
 
Chansen att vi skulle 
få älg på oss även denna
premiärmorgon var nog 
liten... Trodde jag!
 
För långt där nere
på myren passerade 
visst en älg!
 
Tyvärr ingen vi
fick i backen, men 
ändå en spännande
stund.
 
 

 

En dag i skogen 
med den här ungen
är aldrig fel ❤️

Nu får vi se vad den
här dagen erbjuder
för upplevelser.
 
Tror dock inte att 
den toppar gårdagen...
 
 
 
 



Znogge säger

Ni fick en bra stund tillsammans i alla fall!

Kram

2020-09-13 @ 11:07:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Erica Nilsson säger

Så lika ni är varandra 😍

2020-09-13 @ 15:20:38
URL: http://tomtensdotter.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

Vad kul att hon vill följa med dig. HOppas ni får lyckad jakt. Och att ni slipper regn.

2020-09-14 @ 07:03:51
URL: http://www.candygirl.nu
christin säger

Synd att det är så himla blåsigt vareviga dag även att ni har nog med kläder på er för att slippa frysa.... Men det skulle vara härligt med några fina dagar så att det går att njuta även utomhus.

Kramar till er båda!!

Svar: Ja jag tycker det varit ovanligt blåsigt nu ett par veckor, nu får det gärna lugna ner sig, jag vill ha sådana där klara fina höstdagar med en sol som värmer... KRAMAR
Therese Bjärstig

2020-09-15 @ 07:57:38
åsa säger

Ingen björn?

Så kul att Svea är intresserad och vill hänga med.

Hur har det gått... har Du fått omkull nån älg?

kram

2020-09-15 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: