Rekord rehab

 
 
En morgon då jag hade 
tänkt ta sovmorgon, men
vaknade och tänkte att ja,
jag kan väl lika gära åka
och simma och ta hand
om ryggen.
 
Började i sakta, sakta
mak, men kom snabbt in
i ett jätte skönt flow och 
där tekniken stämde riktigt
bra, så jag matade på.
 
Avslutade med lite lugnare
tempo och plaskade bara 
de sista 100m vilket var
synd för när jag väl gluttade
på klockan så insåg jag att
jag annars hade haft ännu
bättre genomsnittstid 
och Swolf :-(
 
Men nytt PB på 1500m
blev det utan att jag ens
ansträngde mig! Kul.
 
Bevisligen så ger nötandet
resultat så sakteliga, och 
massor har hänt både vad
avser distans och tider det
gågna året.
 
Men för att fortsätta kapa
tid så måste jag nog allt 
ta å lära mig att crawla...
 
 



Marie Svensson säger

Alltså... jag fick till svar att jag inte var behörig!! Saknar tydligen vetenskaplig teori och metod 15 p avancerad nivå... i Borås läste vi Proffession, teori och metod 15 p avancerad nivå. Surt som fan sa räven! Men spott i nävarna och läs om igen, på "rätt" kurs. Suck :-) //Marie

Svar: Näääää surt! Och det går inte att tillgodoräkna/omräkna på något sätt, låter ju trots allt rätt likartat... Verkligen trist, men du har rätt inställning, och ge dig inte om det är detta du vill läsa!!!!
Therese Bjärstig

2020-09-28 @ 14:43:18
christin säger

Jamen så skönt att du glömde ha koll och njöt fullt ut av din morgonsimning!!

Sen kan det ju vara kul att klara av mera allt eftersom men sååå viktigt att komma ihåg att njuta också..

Jag har städat bort sommaren helt här hemma och dödat en geting som följde in i köket..

Varma kramar!!

Svar: Ja att njuta är a och o, njöt rejält i morse när jag gick med en bra podd i lurarna och njöt av den härliga hösten runt en dimmig sjö <3 Underbart! KRAM
Therese Bjärstig

2020-09-28 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: