Sjörök



I morse när jag följde
barnen upp till skolan
låg dimman eller 
sjöröken tät över
sjön.
 
Det var även frost 
i gräset och minusgrader
tidigt i morse, så det var
lite kyligt under rundan.
 
 
 
 
 
Men successivt så kom
solen fram och värmde,
så det blir nog en riktigt
fin dag i dag!
 
 

 


Och väl hemma efter
att ha joggat så var jag
riktigt varm :-)
 
Maken är på väg 
till Umeå på Sportmedicin
för att kolla upp axeln,
tack och lov för den
privata sjukförsäkringen
säger jag bara!
 
Trist dock att den
ska behövas...
 
Hade väldigt gärna
hakat på maken och 
besökt jobbet idag, men
har möten som gjorde 
det omöjligt.
 
Börjar kännas lite
konstigt att inte ha varit
i Umeå sedan i början 
av mars...
 
Och den enda inplanerade 
resan är den 9 oktober
för disputation.
 
Men jag tycker ändå 
att jag aldrig har haft så
mycket möten, interaktion
och blivit inkluderad som
nu - omän digitalt.
 
Så covid har utan 
tvekan bidragit till en
hel del positiva bieffekter!
 
 



Linda/Candygirl säger

Hörde att några fick skrapa bilrutan i morse. Hos oss var det 3 plus... hoppas det inte varit allt för kyligt i Lilla gula. Vi har ALLA blommor ute ännu!

Svar: Håller tummarna att de klarat sig, vi har skrapat rutor ytterligare några dagar men mina blommor på bron, vid hundburet och i en zinkbalja har trots det klarat sig och är riktigt fina!
Therese Bjärstig

2020-09-01 @ 12:31:54
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: