Växlar ner för att växla upp

 
 
Fick ett besked i går som
gör att jag kommer att
vara lite mer osynlig
än vanligt här i
bloggen.
 
Det blev nämligen
plötsligt en hel massa
måsten och deadlines
till nästa fredag som
kräver mitt fokus.
 
Jag ska nämligen
fixa en provföreläsning
och banda den, samt
intervjuas för en lektorstjänst.
 
UTÖVER det som redan
var planerat och inknökat
för att jag sedan med
gott samvete skulle
kunna ha semester
i en vecka.
 
Nu känns en veckas
semester som en ännu
bättre idé och synnerligen
lämpligt efter den galna
vecka som väntar.
 
Dock ska jag försöka
njuta av helgen och
ta mina rundor i skogen,
för det är när man har
det som intensivast
som man behöver
sådant som mest.
 
Trevlig helg!
 
 



åsa säger

Hej å hå :) det blir nog bra... men Du, kom ihåg och andas. kram

2020-09-04 @ 16:42:30
Znogge säger

Lycka till med allt som väntar! Spännande med en lektorstjänst.

Kram

2020-09-04 @ 20:44:27
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: