April är snart slut

 

Just hemkommen från
en promenad i riktigt 
aprilväder - sol och hagel
om vartannat.
 
Redan onsdag och
veckan likt månaden
har försvunnit i ett nafs.
 
Tänk på fredag är det
redan sista april!
 
Har några saker
kvar på veckans jobblista
och ett par möten, men
ligger bra till enligt min
planering och det känns
toppen.

Då kan jag passa på att
preppa och förbereda
annat som gör att maj kan 
bli en lite mindre intensiv 
månad förhoppningsvis.
 
Men nu lite slow-TV för
att kika på älgarna och
känna lugnet :-)
 
 
 
 



Hanna Karlsson säger

Härligt att du är i bra fas på jobbet. Kan inte riktigt fatta att det redan är slutet på april. Det går allt lite väl fort måste jag säga.

Svar: Ja jag tycker verkligen att denna vår rusat fram... Hoppas du får en fin start på maj!
Therese Bjärstig

2021-04-29 @ 07:21:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: