Blåser hem

 

Nä fy så trist med detta
blåsande, och i eftermiddag
ska det visst regna...
 
Så jag tar nog och 
krokar upp kaffepannan 
och sätter mig på kvasten
och åker hemmåt.
 
 



Znogge säger

Hoppas hemresan gick bra ;-)

God påskdag!

2021-04-04 @ 11:14:39
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Det gör du rätt i!! I morse när jag var ut med vovven då var det fint även att himlen var grå, men sen så blir det ju bara värre och värre med blåsten. Hoppas att du hinner bromsa in när du närmar dej hemmet 8-))

Kram!!

Svar: Ja hugaligen, jag fick hoppa kvasten och använda Eroz som ankare då jag gick hem över isen. Burr för detta blåsiga väder. Idag ser det ju strålande ut, men när jag gick ut för att njuta en kopp kaffe på eftermiddagen i solväggen så blåste det genom märg och ben. så jag nöjde mig att njuta resten av koppen i uterummet - guld värt denna årstid! Kram och ha en fortsatt fin vecka <3
Therese Bjärstig

2021-04-04 @ 13:03:00
Lena i Wales och Spanien säger

Fina svenska påskägg, så roligt att få se, har vi inte här i UK.
Ha det bra!

2021-04-05 @ 11:02:02
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Har inte varit ut än så jag har noll koll på vädret :)
Fin kaffepanna.
Ha en fortsatt skön måndag.
kram

2021-04-05 @ 12:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: