En hel dag

En galen bild på mig och
Luran från älgpasset i höstas.
 
 

Äntligen fredag!
 
Och jag har tillbringat
HELA dagen med att 
sammanställa material
och skriva på en rapport
om jämställd viltförvaltning.
 
Att få sitta ostört men
EN enda sak är lyx, och
jisses så effektiv jag
är då. Allt material på
plats, bara att strukturera
och fila på texten nu i
de delar som rör utvärdering
av planering, genomförande 
och måluppfyllelse av
det projekt jag följt som
följeforskare återstår.
 
Jag har även anställt en
assistent som ska sammsnställa
ett empiriskt material jag samlat in
och som utgör den andra delen
i rapporten.
 
Det ser lovande ut så här
långt, och jag hoppas att vi
även ska få ihop en artikel 
av materialet sen :-)
 
Men nu äntligen helg!
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Oh, vad härligt det låter med denna positivitet. Precis vad som behövs nu.
Önskar dig en lugn och fin helg!

2021-04-24 @ 13:52:28
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: