Omsprungen

 
 
Jag har känt mig 
omsprungen både 
bokstavligt och bildligt
den senaste tiden.
 
Men en solskenspromenad 
råder bot på det mesta och
nu känner jag mig ens som
jag är i fas och kan ta
rygg igen...
 

 
 
Både jag och Eroz njöt
av den fina morgonen.
 
Väl hemma har jag äntligen
lösgjort tid för att jobba med
sådant som fått anstå medan
jag undervisat.
 
 
 
 
 
Till lunch blev det en
smarrig sallad och nu 
står middagen och gör
sig själv  i ugnen.

Dagens sista möte är klart
och jag ska runda av lite
tidigare i dag och njuta
av lite bubbel.
 
SPA-badet var verkligen
inget jag ångrar vi köpte.
 
Hoppas inte heller jag
ångra mina Hoka som
fick stanna på skohyllan...
 
Ha en fin torsdag!
 
 



christin säger

Vi var också ute på en långpromenad i skogen med vovven och det var faktiskt riktigt magiskt. Och det gick hyffsat bra för mej med och det glädjer jag mej åt. När vi kom hem så var det gott med kaffe på bron i solskenet och inget blåsväder och en råtta i en fälla så även skatorna blev glada....

Tänkte du på att det var torsdag idag? Jag har för mej att du inte diggar torsdagar alls och så blev den här en riktigt kanonfin dag....Inte dumt alls.

Ha en fin helg!!

Svar: Ha ha, ja, du jag tänkte faktiskt på att det var en av de bättre torsdagarna på länge ;-D För mycket riktigt är det annars ingen favoritdag... Men man har väl det inte bättre än man gör sig. Tänkte på det när snön vräkte ner i går, och gick och slog på bastun! Ha en fin onsdag! KRAM
Therese Bjärstig

2021-04-08 @ 19:49:53
Linda/Candygirl säger

Ser ljuvligt ut. Fredagen är grå... och blåsig. Snart kommer snön. Men det ärju fredag. Har precis köpt mig helgtullisarna. Ska bara jobba tre timmar till innan det är helg.

2021-04-09 @ 12:51:55
URL: http://www.candygirl.nu
Lena i Wales och Spanien säger

Så mycket snö ni har kvar, men det ser härligt ut för en promenad.
Lunchen ser smarrig ut, mums.
Bubbel, god mat och badbalja, låter som en bra plan. Det är du värd efter allt du jobbat. Njut!

2021-04-10 @ 11:47:27
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Så skönt att få undan vissa saker och komma i fas.

Kram och god lördag!

2021-04-10 @ 12:19:30
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: