Palettblad och rosa



Otroligt skönt med
semester idag.
 
Jag tog sovmorgon 
och sedan stökade jag
undan påsken.
 
Det gröna och gula
ersattes av rosa.
 
En promenad istället
för löpning fick det 
bli då det kommit snö 
under natten/morgonen
och jag stökat undan
mina bugs för säsongen.
 
 
 

Jag hade sådan tur 
igår att jag fick två 
sticklingar av Idah,
så nu hoppas jag
palettbladen överlever.
 
Har ju tagit ett par
omgångar av elefantöron
innan jag fick dem 
att leva...
 
Nu väntar årets första
grillmiddag, ska bli
så otroligt gott!
 
 
 



åsa säger

Överlever Dina palettblad kan Du ju göra sticklingar till mig... om vi nån gång framöver kan träffas ;-)
kram

2021-04-06 @ 18:59:40
Anonym säger

Hej på dig!
Det var jättelänge sen. Skoj att hitta dig igen. Hoppas att ni alla mår bra. Kram fr Bröderna Bus mamma /Camilla

2021-04-06 @ 19:18:37
Anonym säger

Hej på dig!
Det var jättelänge sen. Skoj att hitta dig igen. Hoppas att ni alla mår bra. Kram fr Bröderna Bus mamma /Camilla

Svar: Men så roligt Camilla, jag tänkte på dig så sent som idag då vi väntar på att få åka till Strömsund för att hämta ut en bil, inte så ofta men är åt det hållet nu pga covid... Hoppas innerligt att allt är fint med dig och killarna <3 Allt gott!
Therese Bjärstig

2021-04-06 @ 19:18:38
Znogge säger

Då hoppas jag att växterna ska klara sig fint.

Kram

2021-04-06 @ 19:41:21
URL: http://znogge.wordpress.com
Linda/Candygirl säger

Skönt med extra ledigt. Jag jobbar... tråååkigt. Men nu är det ju unnsdag så...

2021-04-07 @ 06:44:39
URL: http://ww.candygirl.nu
Lena i Wales och Spanien säger

Vad skönt med en semesterdag och sovmorgon.
Samma färgsättning som hos mig. Så fint du har det.
Ha det bra!

2021-04-07 @ 11:37:12
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: