Påsklov!

 

Lagom till lunch tar
jag påskledigt.
 
Inledde med 5K jogg
och sedan rester från 
en god gryta jag gjort
tidigare i veckan.
 
 


Passade på att rensa
kylen så det blev 
även efterrätt i form av
yoghurt och jordgubbar.
 
 
 

Som sällskap har
jag Susanne och Clara
på play och deras 
påskprogram.
 
Riktigt mysigt!
 
Och påskoutfiten är
på, för påsk SKA firas
i underställ, det är sen
gammalt!
 
Glad Påsk! 🐣
 
 
 



åsa säger

Har Du kycklingar, hönor och ägg på outfiten nu när det är påsk?
Ha en himla skön ledighet.
kram


PS: jag gick miste om Bergmans produkter då det var knökfullt utanför vagnen å jag trängs inte i dessa tider... ingen var längre än typ 0 cm från varandra. Tydligen glömde många bort covid19 då de skulle handla fiskdelikatesser utan för coop... många hade inte munskydd.

2021-04-01 @ 17:20:54
znogge säger

Så härligt med påskledighet.

Glad påsk!

2021-04-01 @ 22:05:11
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: