Tacksam torsdag

 

Som sagt, torsdagar 
brukar vara min tröttaste,
segaste och mest omotiverade
dag på hela veckan.
 
Men jag försöker aktivt 
göra torsdagen till en 
bättre dag, en dag där 
jag reflekterar och är
tacksam för det lilla
i livet.
 
Just denna torsdag är
jag tacksam över att:
 
💜 Solen skiner
💜 Ha sovit gott utan värk
💜 Hunnit med en halvmil jogg
💜 M har dammsugit bort grus
💜 Hittat en övermogen banan 
till gröten
 
Och dagen är ju inte slut
än, så förhoppningsvis finns
det fler saker att vara 
tacksam över när jag
kryper till sängs ikväll!
 
 
 
 



christin säger

Bra att förstå när man kan vara tacksam och att vara det också då. MEN du får ju inte bli såååå tacksam att du blir mesig....8-))

Kram!

Svar: Jag mesig?!?! Ska jag bli förnärmad eller smickrad de är frågan 🤣
Therese Bjärstig

2021-04-22 @ 19:27:53
Linda säger

Haha.. hittat en övermogen banan... lol.

2021-04-24 @ 14:27:30
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: