Vad gjorde jag på semestern?

 


Som jag njutit av semestern,
både bokstavligt och bildligt.
 
Massor av god mat och
dryck och umgänge med 
människor jag tycker om.
 
Även tid att läsa, vila och
bara vara, varvat med några
mindre utflykter.
 
 
 
 

Semester brukar innebära 
mycket träning i vanliga 
fall, dock inte i år.
 
Juli blev en flopp vad gäller
löpning, men en del vandring 
blev det och även en gudomlig
tur med kajaken.
 
Allt är bättre än inget, och
jag har redan fått en ok start
på augusti som jag hoppas
ska vara nystart på höstens
mer aktiva liv!
 
Blev en halvmil jogg i
morse och det känns fint
att vara igång även om 
kroppen protesterar lite.
 
Bara jag får simma igen
blir det nog ordning på
torpet.
 
 



christin säger

Det blir nog bra ska du se. Ska simhallen öppnas nu i höst eller förblir den stängd längre beroende på hur många smittade det dyker upp förstås...synd att det är så många som är oförsiktiga i sitt umgänge med andra människor.

Njut av sista semesterdagen!!

Svar: Tror den ska öppnas i slutet av månaden för motionssimmande, jag hoppas det, jag och min skruttiga kropp behöver det... Men i väntan är det väl bara att knata på och göra det man kan... KRAM!
Therese Bjärstig

2021-08-07 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: