Annandagen

 

Vilken fin jul vi har haft.
 
Julafton firade vi med
mamma och pappa.
 
Juldagen var planen att
äta/träffa familjen på 
makens sida.
 
Men ett besked om att
det fanns risk att några
av dem träffat en person
med Covid ställde vi in.
 
Bättre att ta det säkra 
före det osäkra, och vi 
badade istället spa-bad 
och hälsade på vänner
nedåt gatan och hade
det trevligt.
 
Idag har jag gått omkring
i min flanellpyjamas och
sett filmer och serier hela
dagen, så himla mysigt!
 
Och det bästa av allt,
inget jobb eller skola i
morgon. Bara M som 
måste jobba...
 
Men vi andra får 
sovmorgon!
 
 



Popprinsessan säger

God fortsättning!
Det låter väldigt mysigt och jag har insett att jag villhöver en flanellpyjamas!

2021-12-27 @ 21:58:59
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Ja i dessa tider bättre ta det säkra före risken att drabbas av sjukdom.
Här har covid19 falken eskalerat.
Var in på Coop och där hade personal munskydd på.
Kram

2021-12-28 @ 16:42:29
åsa säger

Ja i dessa tider bättre ta det säkra före risken att drabbas av sjukdom.
Här har covid19 falken eskalerat.
Var in på Coop och där hade personal munskydd på.
Kram

2021-12-28 @ 16:42:30
Lena i Wales och Spanien säger

Vi är nog många som fått ställa om julfirande p g a pandemin och alla andra sjukdomar som florerar nu.
Härligt att det i alla fall blev en fin jul.
Gott nytt år!

2021-12-29 @ 15:51:27
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: