Åt rätt håll

 
 
Äntligen känns det som
det vänt lite.
 
Förra veckan var Bogge
hemma, denna veckan Luran,
och själv har jag varit frusen,
trött och ont i örat.
 
Lyssnat på kroppen och 
inte simmat annat än ett
myspass i tisdags.
 
Och nu känns det som det
verkligen vänt, och vi går mot
friskare och piggare tider igen!
 
Hoppas det, då jag behöver 
kraft och energi att spurta 
de sista två veckorna innan
jul och få klart en massa
examinationer som bara
MÅSTE bli klara.
 
Allt annat mindre prioriterat
får stryka på foten helt enkelt.
 
Idag har jag mellan APT
och ISP-möten iaf hunnit 
examinera ytterligare några
hemtentor så antalet minskar
omän i snigelfart...
 
Hoppas på en effektiv
morgondag! För jag tänker
inte nalla på helgen, iaf inte
den kommande då vi ska
fira kusin i Gafs och åka
bort på glöggmys.
 
Kniper det sig offrar jag sista 
helgen innan jul, men det
ska förhoppningsvis inte
behövas om min plan håller!
 
 
 



znogge säger

Då hoppas jag att allt går som det ska!
Skönt att ni känner er piggare nu :D

Kram

2021-12-09 @ 18:45:43
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Sjukdom kommer tydligen i stim… Ni byter av varandra och här tar Elin allt och ner därtill 😜 var till läkare med henne idag - fredag - men det kändes rätt hopplöst, vi skulle få svar på proverna typ nästa år 😧 läkaren kändes inte förtroendeingivande ✋ mer om det i min blogg- dagens inlägg -
Ha en skön helg, kram

2021-12-10 @ 13:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: