Det sista



Idag har jag handlat det
sista inför jul. Dock innebar det
en tur till både Wiks och Coop
då ICA Dorohallen numer inte
håller samma klass som förr.
 
Tomt i hyllor och dåliga 
datum, eller rent av utgångna
datum och möglig frukt...
 
På Wiks hittade jag även
en pappersduk för 3.75kr
så gissar den har några år
på nacken.
 
 


Har lagt många timmar 
på att läsa och ge feedback 
på uppsatser, kul när det 
uppskattas men mindre kul
då det ignoreras för det blir
för krångligt eller jobbigt :-(
 
Så det fick bli några 
längder i simhallen som 
rygg- och humör rehab.
 
Väl hemma har jag preppat
en kalvstek som ska gravas
och känner därmed att det
sista nu är gjort förutom
obligatoriska skaldjurspajen
och griljering av skinka.
 
Sååå redo för julledighet
nu törs jag lova!
 
Men handledning och
jobb med artikel kvartstår
ännu, men snart 🎅🏼

 



znogge säger

Så skönt att vara klar med i princip allt och kunna njuta av ledigheten. Det var onekligen en prisvärd pappersduk!

Kram

2021-12-21 @ 16:17:08
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Hej!
Jag tänker önska dej en finfin jul-och nyårshelg med de dina och 40-års kalas också.
Vi ska vara på Tjärnmyra och har bestämt att fara dit på torsdag men jag är sugen redan nu....Lo kommer och hälsar på med sina föräldrar någon dag så det känns bra. En gofia det med.

Varma kramar denna kalla kväll!!!!

2021-12-21 @ 21:11:13
Popprinsessan säger

Imorgon ska jag handla lite blommor sedan är jag nog också nästan färdig :-) Sedan blir det fokus matlagning!
Vad är det för skaldjurspaj ni brukar göra?
Kram

2021-12-21 @ 21:39:23
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Trist att Er fina ICA blivit sämre, har det bytts ägare? Här fick vi ny Ica-handlare och det började br men nu är det tveksamt 🤔 jag har nog inte handlat så ofta på Coop tidigare som jag gjort senaste halvåret.
Kram

2021-12-22 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: