Alla ❤️-dag



Söndag och en ❤️-lig dag.
 
Barnen fick var sin liten
påse med gott i och Luran
hade fixat ett hjärta med
godis till mig och M.
 
Själv hade jag tur att få två
fina vinglas av maken och
en god middag vad
det lider...
 
Makens present hann
dock inte anlända, utan
kommer troligen på måndag 
tillsammans med en av
Lurans presenter.
 
Här vankas bubbelbad
om en stund då jag har
en rygg som inte alls
är med mig, och Luran
ramlade i backen när
hon åkte slalom och
gjorde illa ett knä.
 
Så värme och massage
är nog precis vad vi
behöver skulle jag tro.
 
Ingen löpning blir det
således, utan en riktig 
vilodag på alla
sätt och vis.
 
Kanske flyger hela
februariutmaningen 
därmed, men då får det
vara så för så illa som det är
med kotförskjutningen nu 
var det länge sedan...
 
Måste gå tillbaka till 
smärtstillande för att få
sova om nätterna :-(
 
Skit kropp och skit
värk säger jag bara!
 
Tur jag just sett dokumentären
om Anna Holmlund - då får man
perspektiv och är tacksam för
det man ändå kan göra!

 
 
 
 
 



Znogge säger

Vilket fint firade! Här blev det inte mycket.

Kram

2021-02-14 @ 19:38:20
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: