Ännu en dag...

 


Ännu en dag att
lägga till handlingarna.
 
Luran fixade skolan efter
att fått skjuts dit/hem.
 
Själv har jag haft en 
dag med APT och 
sedan möte om kurs-
utveckling/anpassning, 
handledning och 
artikel jobb.
 
Fick bli guldkant 
i form av bubbel bad
i ute spaet och sedan
semla dagen till ära
som kvällsfika.
 
Hemligheten är att
ha både vaniljsås och
mandelmassa som fyllning!  

Knä och rygg säger 
ännu nej till jogg, men jag 
ska testa en promenad 
iaf i morgon...
 
Är ju så fint ute nu 🤩
 
 
 
 


Dessutom kom igår
leveransen av Kari Traa
underställ och sockar att
mysa i framöver.
 
Älskar bra och funktionella
plagg och är så nöjd med 
den Lundhags anorak som
jag även klickat hem, blir
perfekt i vår!
 
Nu dock tidig kväll då
en ny fulltecknad dag 
väntar i morgon.
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Bubbelbad och semla! Det bästa av det bästa.
För mig blev det inget bad, men en god semla slank ner. Så himla gott!
Vaniljsås och mandelmassa, låter gott.
Ha det bra!

2021-02-17 @ 10:23:33
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Bra kläder är viktiga, det finns inget dåligt väder... bara man är klädd så brukar det funka :)
kram

2021-02-17 @ 17:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: