En dag med fokus

 

Igår blev det en lååång
arbetsdag för att hinna rätta
samtliga reflektionsuppgifter
som studenterna lämnat in.
 
Intressant och kul att 
läsa, så jag ska inte klaga.
 
Skönt att få det klart så
att jag i dag kan ha en 
hel dag att fokusera enbart
på granskningsuppdrag 
när väl morgonens 
mail och akuta saker 
är avklarade.
 
Dessutom blev det en
skön morgonpromenad
nu när det är lite mildare
ute igen.
 
Så det blir förhoppningsvis
en riktigt bra dag i dag!
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Så härligt och positivt det låter! Dessutom en fin vinterbild, vilket jag uppskattar.
Hoppas verkligen du får en bra dag!

2021-02-03 @ 11:11:38
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Då hoppas jag att dagen levererade!

Kram

2021-02-03 @ 20:26:03
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Bättre temperaturer gör att det är lättare att ta sig ut. kram

2021-02-04 @ 07:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: