Lite av varje



Gårdagen bjöd på
lite av varje...
 
Jag tog fram skotern
och körde en liten kort
runda, så fint ute!
 
 

 
 
Sedan blev det en 
tur hem till byn för att
hälsa på mamma och
pappa där vi blev bjudna 
på värsta kafferepet och
supergoda apelsiner.
 
 
 
 
Apelsinern var så goda
att jag var tvungen att
slinka in på Handlaren
och köpa en egen påse!
 
Och ett par km hemifrån
hoppade jag ur bilen
och joggade hem.
 
Väl hemma bjöd
grannarna på burgare/
lunch ute vid grillplatsen.
 
Sedan en vilsam kväll,
med vildsvinsjärpar till
middag och Jumanji 
innan jag gjorde tidig
kväll.
 
Idag lutar det åt en 
dag i slalombacken då
Bogge ska testa slalom
även han.
 
Men först mer kaffe,
apelsiner och kanske 
en jogg...
 
 
 



Znogge säger

Härliga dagar helt enkelt!

Kram

2021-02-07 @ 11:41:05
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Sådan toppendag. kram

2021-02-07 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: