Onsdag

 

I vanliga fall brukar 
februari gå fort då vi har
flera födelsedagar och
alla hjärtans dag.
 
I år rusar månaden fram
då det även är full huggning
på jobbet med undervisning
framförallt men även möten,
utvärderingar och annat
som måste göras.
 
Idag väntar en heldag 
framför zoom för att ha 
rapportseminarium om 
hur olika ärenden har 
handlagts. Blir intressant!
 
Har ett riktigt kul jobb
för det mesta :-)
 
 



christin säger

Morning!

I måndags när vi satte oss vid köksbordet för att äta så satt en fin pärluggla i grantoppen utanför fönstret och hoppades på lite färsk råttkött.... Man blir ju alldeles till sej.... Så fina varelser!

Säsongens fröer har kommit och till veckan tänker jag köra igång med gosaker inför sommaren, känns bra.

För mej är det tungt när temperaturen är runt 20* oavsett om det är minus eller plus och då får det bli stickning av sockar i stället trots att det ser fint ut ute...

Ha det bra!!

2021-02-10 @ 07:57:36
znogge säger

Oktober har verkligen gått snabbt så här långt och vi närmar oss mitten av månaden. Vilken fin Muminkopp!

Kram

2021-02-10 @ 09:06:48
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales och Spanien säger

Fin Muminmugg!
Ibland är det skönt när dagarna går fort och ibland går det bara för fort.
Ha det bra!

2021-02-10 @ 12:29:05
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Popprinsessan säger

Håller med dig! Har ju dotterns födelsedag om en vecka och sonens i början av mars, maken brukar ha båtmässor nu och jag brukar knappt hinna bokstavera februari förrän det är över. I år har vi inga kalas inbokade och inga båtmässor och ändå har jag nästan redan tappat 10 dagar av månaden - herregud, vad hände?!?
Ikväll ska jag dock bara andas på hemmaplan och i helgen ska jag och dottern mysa och ha lite tjejtid.
Hoppas alla jobbgrejer flyter på bra för dig!

2021-02-10 @ 13:23:50
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Hajjade till då jag läste Znogges kommentar ;-) :D
Februari har hittills liksom januari tidigare varit lång och tung.
Jag hoppas det gick bra för Dig idag.
Teknikens under är ju helt fantastiskt nu då pandemin sätter stopp på allt.
kram

2021-02-10 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: