På torsdag isf tisdag

 

Fick bli palt idag isf
i tisdags... och nu är jag
i ett rejält paltkoma!
 
Skulle sno ihop några
semlor med, men just 
nu måste jag vila ner
maten i soffan.
 
Finns risk att jag
somnar då jag sovit
som en kratta sista tiden
och inte känner mig 100.
 
Smög igång med tenta-
rättnig igår, hållit på hela 
dagen i dag och lär så 
göra i morgon med och
större delen av nästa 
vecka. Var nog lite väl 
ambitiös i omfånget
på tentan och hur 
jag rättar/återkopplar.
 
Men man lär sig väl ;-)
 
 



åsa säger

Mums med palt. Känns som om det var minst 100 år sen sist jag åt palt.
kram

2021-02-18 @ 21:03:52
christin säger

Hoppas att du är förbi paltkoman och bara kan njuta av tanken på hur gott det var... Ha en härlig helg!!

2021-02-19 @ 07:37:09
Lena i Wales och Spanien säger

Palt, det låter gott!

2021-02-20 @ 13:38:07
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: