Rocka

 

Det blev en liten jogg
i sakta mak, pulsträning
är bra när man är sliten
i kroppen.
 
Skönt att det fungerade,
vill så gärna ha kontinutet
på träningen...
 
Längtar galet mycket 
efter att kunna simma,
men det är minst 
en månad bort. 
 
Så bara att gilla läget
och göra det bästa av
situationen.
 




 
Annars njuter jag av
att inget alls göra.
 
Behöver verkligen 
återhämtning i knoppen
från stress och måsten.
 
Således får tentarättning
anstå till veckan, för man har
ju trots allt 15 arbetsdagar
på sig...

Så jag ska mysa ner mig
och kika på Ronja Rövardotter
tror jag bestämt!
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Man behöver vila ibland, det säjer min man att även en Lena behöver ibland och just nu gör jag inte så mycket.
Skönt för dig att du kom ut lite i alla fall och fick känna dig för.
Önskar dig en skönt och lugn helg!

2021-02-20 @ 13:42:09
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Viss aktivitet mår kroppen bra av.
Ha en skön lat helg.
kram

2021-02-20 @ 14:43:37
znogge säger

Återhämtning och motion går hand i hand ;-)

Kram

2021-02-20 @ 20:32:36
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: