Testat



På lunchen tog jag en
jogg och testade min
värmeväxlare.
 
Och den gjorde stor
skillnad även om den
satt lite si så där och
kändes ovan, men 
det kanske ger sig
när jag får in rutin.
 
Känns iaf som ett 
inköp som jag inte 
lär ångra!
 
 
 
 



Tina säger

Hej fina Du <3 Så länge sen jag kikade in här. Saknar vår dagliga konversation. Min blogg var länge sen jag uppdaterade. Jag ser att Du verkar må bra och det glädjer mig. Jag mår också bra. Full fart med aktiva barn och bonusbarn och en gubbe som jobbar iväg i veckorna. Skickar många varma kramar <3

Svar: Åhhhh som jag kan sakna den "gamla" bloggtiden ibland, är inte samma sak nu för tiden och det är betydligt mer sporadiskt och inte lika interaktivt, mer en vana bara för att jag gjort det så länge och har svårt att sluta... Härligt att höra att du har det bra, det glädjer mig då du då och då dyker upp i tankarna och jag undrat hur det är med dig/er. KRAMAR
Therese Bjärstig

2021-02-12 @ 11:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: