Vår fina tonåring



Idag är ingen vanlig dag,
för i dag är det Lurans 
födelsedag!
 
Och i år fyller hon hela
tretton år - hur snabbt har
inte åren gått?! 

Nu är vi föräldrar till
en tonåring, nyss var 
hon ju ett litet busfrö...
 
Hon har en kompis 
som sovit över så vi
skonade henne från att
sjung ja må hon leva,
men var givet in med
paket som hon fick
öppna i sängen.
 
Älskade fina barn,
önskar dig allt fint 
i världen ❤️

 



Lena i Wales och Spanien säger

Grattis Luran!
Jag fattar inte heller att tiden gått så fort. Jag måste ha följt din blogg i många år nu, trevligt. Jag tänker fortfarande på henne som en liten tjej, inte en tonåring. Helt klart, jag hänger inte med.
Trevlig födelsedagshelg!

2021-02-13 @ 14:17:30
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
christin säger

Varma gratulationer till tonåringen!!

Det är inte klokt så fort tiden går och jag har ju svårt att förstå att du och Gicken också är medelålders personer idag..... Din Mor är ju född ett speciellt fint år och på henne syns det ju inte alls att åren går... Säger som min svärfar sa " det är förunderligt"..

Kramar till er alla!!!

2021-02-13 @ 16:04:53
Svea säger

Tack ❤️❤️❤️

2021-02-27 @ 20:09:28
Johanna säger

Grattis i efterskott! VA?! Är hon redan 13?! <3 Hoppas hon hade en fin dag!

Svar: Tack för grattisen till båda ungarna, tiden går fort... man hinner nästan inte med. Hoppas det är bra med dig och dina fina ungar <3 KRAMAR
Therese Bjärstig

2021-03-05 @ 09:11:46
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: