Vilat mig i form?!



Igår gjorde vi lite fusk
semlor till eftermiddagsfikat
och oj så goda de blev!
 
Vi har även investerat i
en airfryer så det har blivit
mycket friterat på sistone...
 
Sist jag var ut och sprang
var 22 december, sen blev
jag förkyld, sen blev det
massor av snö och kallt
samt så trilskande knäet
och jag fick en inneboende
latmask.
 
Men i dag sken solen och
jag VILLE verkligen ut och
springa, behaglig temp
och bra musik i öronen.
 
Jag fick inget PB i tid, men 
har aldrig sprungit halvmilen 
så kontrollerat sett till puls
och andning. Plätt lätt
gick det!
 
 
 

Och statistiknörd som 
jag är så var jag ju tvungen att
kolla hur dagens VoMax såg ut -
och till min förvåning så verkar
jag banne mig vilat mig i form,
eller så är det min energitäta
kost som gör det 🤣
 
Men bästa VoMax på ett halvår!

Belönade mig med ett
varmt massage bad och
hoppas knäet ska kännas
lika bra i morgon!
 
 
 
 
 



åsa säger

Bra gjort, ofta är det ju mest jobbigt att ta sig ut. kram

2021-02-05 @ 15:33:27
Lena i Wales och Spanien säger

Semlorna ser så goda ut. Har förberett för semlor till eftermiddagsfikat här idag. Ser fram emot detta.
PB och VOMAX, känner jag inte till, men bra om du vilat dig i form.
Trevlig helg!

Svar: Personal Best, personbästa och VO Max är syreupptagning, ett mått för kondis :-) Har haft problem att kika in hos dig, men ska försöka nu igen och se om jag kan lämna ett spår efter mig denna gång!
Therese Bjärstig

2021-02-06 @ 12:30:48
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: