Äntligen!

 

Efter att förra skrivaren
gav upp för mer än ett
år sedan har jag levt
ett papperslöst liv.
 
Men nu ÄNTLIGEN är
en ny skrivare på plats!
 
Perfekt tajmat till kursstart
på måndag så att jag kan 
printa ut föreläsningar
och annat nödvändigt
under helgen.
 
Jag har även påbörjat
en rekrytering av en 1:a
forskningsassistent 
som jag ska läsa inkomna
ansökningar till under
helgen och ta fram 
underlag för rangordning
av de sökandes meriter.
 
Dessutom dimper 40
hemtentor ner i eftermiddag
som jag ska bistå i
rättandet av...
 
Det känns som om det
blir ett litet eldprov att ta
sig igenom de kommande
veckorna onekligen.
 
Men nu strax helg,
för vila och ledighet tänker
jag banne också mig ha!
 
 
 
 



christin säger

Det var som faan! NEJ skämt å sido så hoppas jag att du får en fin helg trots kylan... Men det är ju till att klä sej ordentligt så att man kan ge sej ut i solen som ska titta på oss.

Så har det bra och ha en fin helg med barn och kärleken och hunden!!

Svar: Jo du, långkalsonger å tjocksockar har fått göra rätt för sig den sista tiden... Burr, men nu får man skotta och då håller man iaf värmen! ;-D
Therese Bjärstig

2021-01-15 @ 19:34:45
Znogge säger

Du kommer i alla fall inte att vara sysslolös, den saken är säker.
Så skönt att en skrivare äntligen är på plats. Jag tycker verkligen att man behöver ha en hemma.

Kram

2021-01-16 @ 12:35:46
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Printer är bra att ha.
Du verkar verkligen ha fullt upp.
Såg att även du tjuvstartat med semla. Jag gjorde det för en vecka sedan, men har glömt hur det var, så gör om det i eftermiddag😀.
Trevlig lördag och söndag!

2021-01-16 @ 13:21:56
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: