PB och sällskap



Sista dagarna har 
varit kyliga, så Eroz 
har varit inne i värmen
med oss istället för
ute i buret.
 
Jag har fortsatt lite ont i
halsen så ingen 
löpning eller skidor,
och med tanke på kylan
så är det väl klokt.
 
Så inga PB vad gäller
träning i sikte, däremot 
tog jag bort stakar,
stjärnor och julgardiner
idag, och det är nog rekord
för att vara mig. Aldrig har
julen fått hänga med så
länge. Nästa år kanske 
jag till och med dansar 
ut den vid tjugondaknut?!
 



åsa säger

Här blir julen kvar typ till skolan börjar på måndag, eller jag har börjat plocka bort lite... men julgranen är nog kvar till nästa vecka.

Fryskallt och inget väder att vara ute i om man inte är pigg, Du kan ju bli sämre i halsen av kylan.

kram

2021-01-06 @ 19:19:42
Linda säger

Oj. Du höll ut lönge. Annandagen här. Och lite nyårspynt i sista granen åkte 1
Januari
Hoppas halsontet ger med sig!

2021-01-07 @ 22:32:00
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: