Promenad



I morse passade jag
på att promenera med
barnen till skolan.
 
Har haft undervisning 
och möten som gjort
att jag inte kunnat
tidigare i veckan.
 
Skön start på dagen!
 
Sedan utlåtande,
revidering, möte med
handledarkollegiet, avstämning 
med JBV:s utredningssekretariat
innan HS och därefter känner 
jag mig rätt mör och rundar
av dagen med prepp inför
morgondagens seminarier
som håller på 08.00-17.00
och de kommer att vara 
en riktig pärs att genomföra
digitat istället för "live".
 
En anpassning fick bli
fyra mindre grupper 
istället för två stora.
 
Ser fram emot riktig
intressanta diskussioner
då normer, etik, diskriminering,
mångfald, makt m.m. ska
diskuteras!
 
 
 
 
 



christin säger

Vilken fin start på den dagen du inte gillar så mycket...8-).
Synd att det inte är lite varmare när det i övrigt är så fint.
Vi skottade av taket på garaget/vedboden vid huset igår, det var härligt fastän att det blev kallt om fingrar och tår.. Och skönt att det är gjort.

Kommer det alltid att vara så intensivt ditt nya jobb? Du håller dej allert men fy så intensivt det låter.

Bamsekram!!

Svar: Nej de intensiva perioderna kommer i omgångar som tur är, så tid finns för återhämtning, här har jag bara skottat av lekstugans tak, men måste nog kanske till Tjusjön å titta till och skotta framöver... KRAM
Therese Bjärstig

2021-01-28 @ 16:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: