Se det man vill se



Tittar man bara nog
ingående på saker i
sin omgivning så
kan man alltid hitta
något fint...
 
Igår när jag hackade
gurka fick jag tex se
detta lilla hjärta 💚
 
Idag har jag föga
förvånande skottat snö, 
blivit bjuden på korv och
kaffe av grannen till lunch
tilllagat över öppen eld.
 
Sedan lite jobb och
nu ska jag göra så lite
som möjligt då det är
Frufridagen idag!
 
 
 
 
 



åsa säger

Frufridagen?
Aldrig hört talas om.
Idag ingen snöskottning.
Korv, kaffe å eld låter toppen.
kram

2021-01-24 @ 17:26:17
Znogge säger

En riktigt bra dag får man väl säga! Jag hade helt glömt att det var den dagen i dag :D

Kram

2021-01-25 @ 19:28:42
URL: http://znogge.wordpress.com
Popprinsessan säger

Älskar när man hittar sådana små tecken i vardagen!
Frufridagen har jag precis hört talas om, tyvärr en dag för sent. Borde nog skriva in det i min kalender helt enkelt... :-D

2021-01-25 @ 20:46:54
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: