Återställa



Phu... laddade ner ett
referenshanteringsprogram
på datorn, med det gillade
den INTE. Allt låste sig :-(
 
Avinstallation och nu får
det bli manuell handpåläggning
för varje referens. Tidsödande 
men vågar inte annat då jag
inte vill ha datorkrach precis
innan semestern...
 
Och examensrosorna som
stått så fint fram tills nu 
har ersatts av den fina 
midsommarbukett jag
fick av våra gäster på
midsommar.
 
Snacka om att blommor
är ett enkelt sätt att förgylla
vardagen, bästa vardagslyxen!
 
 
 
 
 



Hanna Karlsson säger

Oj vad jobbigt att det nästan kraschade för dig. Håller tummarna att det inte blir så. Det är verkligen fint med blommor. Jag är så glad över att mina blommor i vardagsrummet växer och trivs. Trodde jag aldrig att jag har en aning gröna fingrar iallafall.

Svar: Hade inte gröna fingrar förr, men nu plötsligt växer och frodas det mesta... Men jag vågar ännu inte skaffa växthus ;-D Ha en fin dag!
Therese Bjärstig

2021-06-29 @ 10:13:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Znogge säger

Men så jobbigt för tekniken ska ju bara fungera.

Kram

2021-06-29 @ 12:15:33
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Datorkrach är onödigt 💥 det tar så mycket extra energi ⚡️
Fin kram

2021-06-29 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: