Effektiv då det regnar



Jag hade tänkt ta en
lång och skön sovmorgon.
 
Men nej, tankarna var 
igång och jag insåg att det
var lika bra att kliva upp
och omsätta dem.
 
Regn och ledighet, det 
är det som tycks behövas
för att jag ska få inspiration?!
 
Hur som, så tror jag nu
att mina tillägg, nyanseringar
och omskrivningar gör att 
rapporten om jämställd
viltförvaltning är så gott 
som klar så när som 
på sammanfattningen!
 
Får se vad min medförfattare
säger på måndag, förhoppningsvis
kan jag lägga in den i rapportmallen
och sedan publicera den. 

Vore så fint att kunna
bocka av och sätta punkt!
 
 
 
 

Och på tal om vilt, så åt 
jag en riktigt god förrätt på
Doro Camp igår.
 
Råbiff på älg, och tunnbrödstrut
med rökt fisk, färskost och örter 
samt rotfruktschips med 
parmesancreme till varmrätt.
 
Så otroligt glad över att
det finns ett så bra matställe 
i lilla Dorotea!
 
 



christin säger

Huvva jag trodde att du hade sprungit på en död älg och kanske en arg björn i morse... Turligt nog så var det inte så.
Känner du så skönt det är att bara finnas när ljuset har kommit och att det kom lite regn nu också?
Ha en fin helg!!

Svar: Ja renet var efterlängtat oc häven vädret i går och idag, bra för allergin och arbetsmoralen ;-D KRAM
Therese Bjärstig

2021-06-12 @ 14:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: