I hängmattan



Idag behövs nog en
del kaffe efter att jag suttit
och korrat en rapport fram 
till kvart i tre i natt.
 
Så trött, men kände att
det var lika bra att köra på
när jag hade ångan uppe
och var inne i arbetet
och kunde sitta helt
ostört.
 
Men som sagt rejält
trött idag, tur alla möten
ligger på eftermiddagen...
 
Fick även tillbaka min
artikel om vindkraft med
major revisions igår kväll.
 
Så där kommer jag behöva
lägga mycket kraft och 
energi innan semestern,
men glad att den kom
vidare i den relativt
högt rankade tidskriften!
 
Men nog längtar jag 
att likt muminpappan
ligga i hängmattan...
 
Har ju en ny hängmatta
att inviga/hänga upp i
stugan - det ser jag fram
emot törs jag lova!
 
 
 
 



Znogge säger

Att ligga i en hängmatta och bara njuta är bland det skönaste som finns så jag hoppas att det hinns med också.

Kram

2021-06-02 @ 17:37:42
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: