Juni

 

Juni inleds med att
solen skiner och häggen
blommar - underbart!
 
Men då solen skiner
väcker Eroz mig och jag
hann med kaffe och läsning
av en uppsats redan innan
klockan skulle ha ringt.
 
Således unnade jag
mig härlig friskvård i form
av en jogg runt sjön.
 
 
 
 

Ifjol badade jag redan i
slutet av maj, och nog kändes
det lockande att kasta sig i
skön från T-bryggan efter 
rundan, men jag motstod
frestelsen...
 
Är innerst inne en badkruka!
 
Nu lite mer kaffe i solen
på altanen och frukost nr 2
med keso och mango.
 
 



Popprinsessan säger

Är också ofta sugen på att bara kasta mig i från bryggan när jag varit ute på pw. Meeen, när man börjar projektet avklädning för att få på baddräkt så hinner jag oftast ändra mig :-) Har ibland övervägt om det skulle gå att ha badkläder under träningskläderna..

2021-06-01 @ 08:59:18
URL: http://www.popprinsessan.se
znogge säger

Annars hade det väl varit perfekt att inleda juni med ett bad ;-)

Kram

2021-06-01 @ 20:54:02
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: